onsdag 2 november 2011

5 dagar kvar och massa klagande.

Har varit vaken i över en timme....stöööön!
Vaknar vid 4-5 varje morgon och kan inte somna om.
Kub test tankarna kommer att göra att jag får sån sömnbrist att jag trillar av pinn snart och sen har jag så grymt ont i svanken efter natten. För att inte tala om hur mkt brösten värker när man plockar ur dom ur bhn på kvällen eller kliver upp ur sängen på morgonen. Måste nog skaffa en sport bh till natten.
Dom växer så det syns...vart ska detta sluta? Hade ju DD/E kupa innan jag blev gravid.
Dolly Parton släng dig i väggen här kommer jag..... och mina är naturliga!  ;)

Igår hade vi höstruset på jobbet...hela skolan springer en sträcka tillsammans och sen dricker vi nyponsoppa och myser alla tillsammans. Vuxna och barn.
Jag gick i rask takt, små joggade och gud hjälp mig jag känner redan av höfterna.

Jaja nog klagat för denna gång.
Over and out.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, du är rolig du, även om jag vet att det inte är särskilt kul. Men Dolly Paron meningen fick mig att skratta.
    Jag vet precis vad du menar med sömn, tuttar och bh storlekar...
    Innan jag gick ner i vikt , hade jag DD kupa, för att sedan gå ner till enkel D, men nu får jag snart börja löpa nya BH:ar igen...
    Och satan i gatan vad ont det gör på kvällen och på morgonen, som du säger.....

    Hoppas du får en bra dag trots allt.

    Kramar i massor/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Klaga du på, vi läser gärna ändå ;)
    Kram
    Anna

    SvaraRadera