måndag 14 november 2011

Skrothögen får köras ett år till.

Nu får min lilla Ruth köra på vägarna ett år till...hurra... så vi har en bil att komma in till BB i.
Hör ni nu att jag är positiv och tror på denna graviditet?
Bra va?
Jag tänker absolut inte kläder eller barnvagn eller nått sånt ännu men om ett par månader så.
Längtar efter att det ska synas och kännas på riktigt så man inte bara ser mullig ut....det gör jag ju annars också liksom.
Tyvärr börjar det redan kännas i bäcken och rygg - INTE kul. Fattar inte vart det ska sluta.

2 kommentarer:

  1. Hej, jo tack pillerknaprandet pågår och har ju sedan några dagar fått sällis av vaggisar. Om allt går som det ska så knapras det till i januari!

    Hur mår du? Allt väl?
    Är så glad varje gång jag tittar in här och ser räknaren ticka på!

    Kram Ninna

    SvaraRadera
  2. Vad skumt att magar kan växa så olika mycket. Jag har idag iaf fått se att allt såg bra ut so far och det kändes jätte skönt.
    Kram

    SvaraRadera