lördag 26 november 2011

Nu har jag gjort det jag lovade mig själv att INTE göra!

Tänk att jag inte kunde hålla mig.....fasen också!
Jag hade ju lovat mig själv.
Lovat att bara ta en dag i taget och att inte hoppas för mycket - skydda mig själv som vanligt!
Lovade att inte kolla på baby kläder och absolut INTE köpa några ännu.
Helskotta jag är ju bara i vecka 16.

Velouroverall Svart

Men den här var bara för söt för att klara av att motstå.
A älskar pandor!!!!!

Så ja jag köpte den på Lindex ....slå mig med något hårt i huvudet och säg åt mig på skarpen.

3 kommentarer:

  1. http://www.arken.se/product-view.asp?catid=46&prodid=21426&ref=%2Fproduct%2Ddlist%2Easp%3Fcatid%3D46

    Länken till kalendern...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin. Jag har handlat barnkläder ända sedan 2008... Tur att det inte är något bäst före-datum på dom.

    Som du förstår är jag inte inne på din blogg lika ofta nu som tidigare, men jag vill i alla fall önska dig all lycka.

    SvaraRadera