måndag 16 april 2012

Var på husvisning igår :)

Huset jag skrev om förut hade visning igår och jag bara råkade åka förbi.
Visningen var inte utsatt på nätet så jag hade bara flyt.
Skulle bara se hur de låg eftersom det är på vägen till x-et och jag skulle hämta barnen.
Så gissa hur överlycklig jag blev när jag såg att dörren var öppen och det sprang människor in och ut ur drömkåken. Gick runt och njöt i dryga 30 minuter.
Hämtade barnen och åkte snabbt tillbaka men då hade mäklaren precis stängt och var på väg därifrån. Hon stannade och blinkade och sa att hon hade visning kl 18.15 igen. Undrade om jag var på igen?
SJÄLVKLART var jag det!

Så jag undrade om jag och barnen fick titta på tomten nu....det fick vi.
Dottern rusade fram till poolen direkt och började stega ut hur lång den var....skrattade och utbrast ; - Vi måste bara ha solstolar på det här trädäcket.
Lilleman försvann genast ner till ån och alla träd och började planera för fisketurer och kojbyggen.
Efter ett tag åkte vi hem till storebror och A och åt middag.

Så 18.20 var hela familjen vid huset igen och vi njööööööt av varje vrå och skrymsle ALLIHOPA.
Det var så underbart - hela familjen fick samma nöjda flin som jag och samma glans i ögonen.
Efter det åkte vi till A´s föräldrar och visade porspekten för dom....dom tyckte vi skulle slå till direkt.
Så halva natten har vi pratat om för och nackdelar, om vi har råd, om vi vill, om vi kan mm mm.
Vi har bestämt att vi ska bjuda in mäklaren till oss på fredag för en värdering på vårt hus.

Bollen ska börja rulla.......iiiiiihhhhhhh jag är sååååå lycklig!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar