söndag 8 april 2012

På väg hem igen!

Nu sitter vi i bilen igen.
Eller rättare sagt det har vi gjort mest hela dagen.
Körde in i Höganäs och gick på en konstutställning och tog en fika. Kärade ner mig i en tavla för 47 000kr- som hittat!
Tyvärr var den för stor för bilen så var tvungen att åka utan den...annars hade den varit min....NOT.....vem har råd? Inte vi iaf.

Haft en trevlig resa och myst mycket med Andreas farmor som inte kunde se sig mätt på filmen på E som vi fick från tittut ultraljudet. Det är ju hennes första barnbarnsbarn.
Hotellet var jätte mysigt men vi fick varsin säng:(
Mycket underligt. Konstig känsla att sova utan À i samma säng.
Ska bli såååå skönt att komma hem dock....sitta i bil typ 8 timmar på en dag e helt klart inte min grej. Biter ihop allt jag kan. Bara typ 3-4 timmar kvar.
Sen hemma så man kan somna på sin älskades arm. Underbart!!!!

Får sammandragningar typ nonstop så fort jag går mer än 40 meter....känns som om hon försöker trycka sig ut i förtid. Hoppas kan man ju alltid göra.

3 kommentarer:

  1. Hej vännen.
    Skönt att ni haft det bra i helgen. Låter mysigt.
    Dock inte lika mysigt att sitta i bilen så många timmar. Jag hade fått panik...

    Klart vi ska ses, och jag hoppas vi hinner. Vi har lite att stå i , här hemma, minst sagt. Kommande vecka blir inte bra, men vi kan v'l se hur det ser ut veckan efter =).
    Massa kramar.

    SvaraRadera
  2. Vilken lång bilresa,jobbigt. Men konstutställning låter riktigt trevligt!

    SvaraRadera
  3. Härligt med en liten resa, men skönt att komma hem. Och är impad av att du klarar bilresan. Jag tyckte det var jobbigt att åka hem från stugan igår, och det tar 1 timme ungefär. :)

    Tänk att hon snart är här lilltjejen! Mysigt! Hoppas hon tittar ut i början av maj så du slipper gå över tiden!

    Och TACK för dina kommentarer, skönt att läsa att man kan gå lääänge fast att det håller på så här.

    Kramar

    SvaraRadera