tisdag 10 april 2012

35 dagar kvar....

...enligt babytickern.
Ofattbart!
Kom på mig själv med att börja tänka på slemproppen som kom ut 2-3 dagar innan min dotter föddes och har sen dess önskat och tittat efter lite tjockare/slemmigare flytningar. Vet inte varför jag fick den känslan. Konstigt.
Börjar få panik inför allt som ska fixas här hemma innan det är dags. Fattar inte varför min kropp ska ha så bråttom....betyder det något?

Har grymt ont konstant - kan inte hitta någon bekväm sittställning som funkar mer än 5 minuter. Höfterna fixar att vara ute och gå i lugnt tempo men då strejkar vaderna och fötterna istället. Simma fixar ju benen men inte höfterna blääääää. Känns som om jag bara skulle vilja sova i några veckor men det finns ju ingen bekväm sovställning.

Tror ni jag börjar ledsna nu?
Det tror jag.
Jaja imorgon börjar vecka 36 så lite till får jag väl stå ut.
För jag är GRAVID och vi ska få ett BARN en DOTTER jag och min älskade A.
För det är jag så lycklig och tacksam...tro inget annat.

Nää nu ska jag koka gröt för jag e hungrig.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar