söndag 22 april 2012

Jesus

Christ Superstar på Göta Lejon stod på menyn igår kväll efter en utsökt middag på indisk resturang vid namn Indira.
Kanske den sista utekvällen på ett bra tag. Vem vet?
Biljetterna var en födelsedagspresent till min älskade från hans föräldrar.
Ola Salo i all ära men mannen som spelade Judas var fenomenal.
Hade dock problem i början att hänge mig åt all nymodernisering av påskens budskap....troende som jag är.
Men musiken var jätte bra....dock grymt HÖG...magen hoppade och krumbuktade sig till tusen så jag knappt kunde sitta. Antingen gillade hon den skarpt eller så försökte hon komma därifrån.

Sammandragningarna blir tätare och tätare och flera gånger om dagen riktigt intensiva. HURRA!
Längtar så efter att hon ska komma ut nu. Ja jag vet det är ett par veckor kvar...men jag längtar ändå.

Näää nu ska vi iväg och bowla snart....skoj.

Ha en fin söndag allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar