onsdag 4 april 2012

Imorgon är det min sista arbetsdag! whiiiiiiii :)

Kan inte fatta att det bara är EN arbetsdag kvar.
Bakar en tårta som jag ska ha med barnen på fritids imorgon - men det vet bara gudarna hur det kommer gå. Är inte en fena i köket nämligen.
Alla fritidsbarnen ska ta med sig fika...som alla kan smaka på...som ett knytkalas. Vi har sett fram mot den stunden i typ en månad nu. Dom på ett sätt och jag på ett annat.

Det jobbiga är att många barn är ledsna för att jag ska gå hem. Många av mina spec barn känner att det bara är jag som bryr mig och ingen annan vuxen. Dom har det jobbigt värre nu :(
Då får jag jättedåligt samvete.

Så det är med blandade känslor jag åker till jobbet imorgon.
Näää nu ska röja av köket...och hålla tummarna att man kan göra något av tårtan.

1 kommentar:

  1. Blev det någon tårta till barnen? Lyckades du? ;)

    Se nu till att njuta av din lediga tid. Det är nu du ska börja varva ner och ta det lugnt.

    Glad påsk!
    Kramar

    SvaraRadera