tisdag 3 april 2012

Sammandragningar från kl 14-22...

...typ hela tiden. Låg ner, satt upp, stod, gick och ingenting kunde stoppa det.
Tog dryga halvtimmen att ta sig runt Willys för att handla 5-6 saker. Folk tittade mycket undrande på mig.
En kvinna i kassakön frågade om det var dags. Jag sa att nää inte förrens nästa månad. Då sa hon lugnt...den bebisen lär nog inte vänta så länge även om den inte kommer just nu.
Hoppas at hon hade rätt.
Men jag njöt i fulla drag av att känna dom så regelbundna men dock korta mellan 15-20 sekunder KLARA förvärkar bara. Men dom triggade mina minnen från förr. Så jag låg i sängen och bara skrattade varje gång dom kom. A blev lite undrande;- Är du säker på att det inte är på riktigt? Ja skrattade jag det är bara förvärkare dom betyder ingenting. Men när ryggsmärtan tilltog i samband med sammandragningarna började till och med jag undra en liten stund. Men sen somnade jag och INGENTING har hänt.

På fredag morgon bär det av till Trelleborg och besök hos A´s farmor - skoj.
Undrar bara hur i hela fridens namn jag ska klara av sitta alla dom timmarna i en bil utan att kunna sträcka på mig. Jaja det får bli den dagen den sorgen.

Nu väntar min näst näst sista arbetsdag runt hörnet.
Tisdag-favvojobbdag. Slöjd mellan 8.30-9.50...friendsmöte med mina friendsare mellan 10-11....11.00-11.30 tyst läsning.....mat mellan 11.30-11.50...rastvakt min SISTA mellan 11.50-12.20.....egen rast till 12.50....slöjd mellan 13-14.30....mellis 14.40-15.00 sen slutar jag!!!! PERFEKT DAG helt enkelt.

Efter jobbet ska jag hämta babysittern jag vann på tradera.
Bra dag helt enkelt.

Ha det gott allihopa

1 kommentar:

  1. Hoppla...så kan det gå.
    Tur att du inte födde på plats, jag menar man vet ju inte med dig , hehe...

    Skönt att du haft en sådan bra dag.
    Massa kramar.
    Luiza

    SvaraRadera