söndag 15 april 2012

Lördagsmyset för oss.



Tog med mig A, äldsta sonen och hans kompis och åkte till bowlinghallen.

Riktigt skojigt men jobbigt till tusen...man är långt ifrån lika graciös som vanligt med ett klot i handen och ett i magen. Blev helt svettig....men jag ledde jättelänge. Slog sonen och hans kompis men inte min gulleplutt. Men ingen brydde sig det minsta utan hade bara roligt. Att bowla ger sammandragningar vill jag lova....sonen såg lite blek ut påväg tillbaka till bilen och hjälpte sin gammla mamma upp för trappen.

Efteråt handlade vi ingredienser till lördagsmys - milkshakes med olika smaker och tittade på skräckfilm tills seeeent.
Fast innan filmen tog jag ett välbehövligt bad och sonen hade tänt levande ljus och fixat vattnet med bubblor och mys. Han e go han.

Ja det var min lördagskväll hoppas ni hade trevligt också.

1 kommentar:

  1. Åh, som jag önskar jag kunde spela bowling...jag längtar verkligen till jag kan röra mig utan att få ont och sammandragningar hela tiden...

    Vad söt han é , din son, som tänder ljus och allt.

    Ni verkar ha haft en supermysig kväll.

    Inte långt kvar nu ;).

    Massa kramar.

    SvaraRadera