måndag 24 oktober 2011

Pain from hell.

Det kan bara inte vara sant.
Jag kommer förlora förståndet ifall smärtan i rygg och bäcken skall komma redan nu.
Dags att kontakta mvc ifall detta håller i sig....time for bälten och sjukgymnastik i såfall.
Lord help me.
Jag har en ryggskada sedan jag var 12 och var med i en bilolycka och min kropp klarar inte riktigt av uppluckringen av bäckenet och ryggslutet.
Men det är så värt det ifall belöningen blir ett barn.

Drömmer mardrömmar hela tiden om kub testet....låt det bli den 7/11 så allt blir överstökat.

2 kommentarer:

  1. Oj oj, det låter riktigt jobbigt. Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  2. Aj! Det är så jobbigt att ha ont i ryggen, den ska ju bära upp en...
    Ta hand om dig, du ska se att KUB-testet går hur bra som helst.
    Jag sänder dig en varm, stor kram över cyberspace idag...
    Anna

    SvaraRadera