måndag 3 oktober 2011

Nu är jag hemma igen.



Satt och googlade på bilder....detta visas på en bild på ett embryo i vecka 8.
Vet inte riktigt ifall det stämmer - det är nog en bild på ett embryo som är 8 veckor...alltså graviditet vecka 10....vad tror ni?

Jaja.
Min helg var iallafall mysig. Ganska lyxigt att bo i en slotts miljö.
Många mässor och fyra böne stunder om dagen mellan det massa god mat och bra föreläsningar.
Dock ensamt att sova utan min älskade A.

Hoppas alla har haft en bra helg.
Ska läsa ikapp mig ikväll.

3 kommentarer:

  1. Det kan vara en embryo i graviditetsvecka 10. Tycker alltid att det är svårt att förstå även när man läser om veckorna. När man till exempel är i vecka 7+5 (som jag är idag) så räknas det i vissa böcker/internetsidor att man är i vecka 7 och i vissa andra att man är i vecka 8.

    Det verkar som du haft en lugn och skön helg.

    SvaraRadera
  2. Ja jag har haft en trevlig helg...du?
    Ja egentligen spelar det ju ingen roll hur det ser ut...huvudsaken är ju att vi är GRAVIDA.
    Vi är i vecka 8.
    Nästan alla mina symptom har dock försvunnit alla utom illamåendet som bara blir värre och värre för varje dag. Jag har gått upp 0,3 kg i vikt. Men annars inga ömma bröst eller nått.
    Ska nog köpa ett test idag och kolla läget.
    Hur gick det på inskrivningen?
    Jag har ju inte förrens den 11/10.

    SvaraRadera
  3. Då litar jag på dig. Att vi är i vecka 8 alltså. Inskrivningen är inte förrän halv fem så just nu ligger jag och latar mig i soffan...

    SvaraRadera