måndag 19 december 2011

Whirlpool



Nu står tvättmaskinen här hemma.
Kom hem jätte sent så vi kopplar inte in den idag...den får stå till katternas beundran i köket över natten. Måste ju kasta den gamla först för att få rum med den nya.
Ut med gammalt och in med nytt.

Träffade en granne när jag parkerade bilen som frågade lite försynt och försiktigt om jag fortfarande var gravid (hon vet om när vi plussade-hon vet också att jag fått många missfall tidigare).
Ja såklart sa jag glatt.
Hon tyckte inte att det syntes ett dugg! Kanske pytte lite om jag påpekade det.
Fick höra samma sak igår på lilla julafton av A´s storebrors tjej...Äsch det syns ju inte, du skulle ju vara tjock nu ju, var hennes kommentar.
Är folk blinda eller har jag alltid varit så här rund om magen?
Nää jag blir inte klok på det här.
Bäst att sova på saken.
go´natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar