torsdag 29 december 2011

En gåva av en kollega fick mig att gråta.

Har fått en dubbel cd av en omtänksam kollega på jobbet.
I väntans tider, heter den.
Ena skivan hade avslappningsövningar och den andra sånger.
Slö lyssnade på sångerna imorse på väg till jobbet.

Spår 4 hette Prins Noel.
Alltså mer passande sång på ifall Tjillen blir en kille finns inte - har lite i skym undan faktiskt önskat mig en liten tjej men nu finns det en dopsång till en prins så nu.... jaaa..... bara måste det bli en han.

Texten fick alla floder att flöda fritt...så på jobbet blev det stora ögon när jag klev in alldeles rödgråten. Men jag lugnade alla snabbt med att jag mådde jätte bra och bara vara gravid känslig.
Lyssnade på den 4 gånger på vägen hem och tårarna bara forsade så jag knappt såg vägen...tur att det är motorväg nästan hela vägen. Så skönt att gråta ibland.

Som lilla Moa (6 år) sa på jobbet ...då e de inge farligt, bara glad tårar och dom behövs, det säger mamma.

1 kommentar:

  1. Så fint <3
    Gott nytt år på er och så hoppas jag att vi kan ses någon gång under nästa år.
    Kram
    Anna

    SvaraRadera