måndag 5 december 2011

Hatar mardrömmar och snor.

Är helt igentäppt och börjar få feber - helt galet redan andra gången denna höst som jag blir dålig eller e de 3:e gången? Helt galet jag som aldrig brukar vara sjuk.
Det är sååå mycket på jobbet den här veckan att jag kan inte bli sjuk nu.

Drömde att jag var och handlade på ica med bebben och vände mig om för att plocka ner mjöl och socker i korgen och när jag gjort det och vände mig tillbaka var bebben borta.
Jag fick panik och bara skrek och sprang runt som en galning....kommer jag förlora barnet nu?
Är detta ett tecken på ytterligare ett sent missfall???

Ska ju till MVC imorgon bitti för att lyssna på Tjillens hjärta efter att jag lyckades krocka med bilen och blev lite extra orolig. Tänk om Tjillen inte klarade krocken....
Har inte ont eller blöder - inget sånt alls....bara oron.

Mår inte särskilt bra just nu.

3 kommentarer:

  1. Krya på dig!!Tyvärr brukar infektionerna komma lätt när man är gravid, kroppen har lite annat att ta hand om än förkylningsvirus i första hand, en växande bebis tex;)

    Dessa jobbiga drömmar, jag har sådana också.......
    kram och vila mycket!

    SvaraRadera
  2. Men hjärtat... stackars dig....
    Hoppas du blir lugnare imorgon, när du hört Tjillens hjärta.
    Massa kramar.

    SvaraRadera