söndag 4 december 2011

19 dagar kvar.

Till det stora rutin ultraljudet.
Jisses vad jag längtar efter att få se Tjillen igen.
Börjar få jobbiga tankar igen...rädd att något inte står rätt till.
Börjar drömma mardrömmar igen.

Har drömt att bm flyttar tillbaka mig 2 veckor för att Tjillen är så liten - och att hon inte accepterar att det inte är möjligt eftersom detta är ett ivf barn! Vi vet ju när ägget befruktades och sattes in.
Att hon är en ilsken äldre dam som säger ...
- Ja men det borde väl du veta att med en sån liten gravidkula att du inte kan vara så långt gången som du påstår....det syns ju knappt...gamla kvinna som fött förr...det kan man ju inte tro...totalt okunnig.

Ja hjärnspöken för fullt.
Å neeej jag är inte liten, enligt mig iaf.
Men tydligen tycker andra det....på jobbet och i familjen.
Min mamma säger att det syns men att hon trodde att det skulle synas mer nu.
Jaja jag blir inte klok på någonting alls.
Bäst att äta frukost nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar