lördag 17 december 2011

6 dagar kvar....

till RUL.
Jag vet att Anna skrev att jag skulle andas och fånga dagen.
Det gör jag.... men längtar iallafall.
Igår var hela familjen i Kista galleria och handlade julklappar för hualigen massa kronor....mina fötter och min rygg var helt slut efter 4 timmars travande och trixande. Men snart är allt klart.
Idag inköps granen på Steningeslotts julmarknad, som alltid. Å några av de sista klapparna. Så mysigt att vara där. Förra året blåste hela famljen glas där - julgranskulor. Så roligt.



Nääe nu ska vi äta frukost och sen handla den sista maten för vi firar lilljulafton imorgon hos A´s föräldrar.
Så i eftermiddag står min älskade vid spisen och lagar janssons och grönkål och grilljerar skinkan.
Ålen ligger i kylen och laxen i frysen (så jag kan äta den). MUMS.
Ha en bra dag allihopa.
Kram

2 kommentarer:

  1. Åh, det låter som ni ska ha en underbar dag.
    Massa kramar till dig.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. En stor kram från oss här nere i Skåne =)

    SvaraRadera