söndag 18 december 2011

Ingen hunger alls och 5 dagar kvar till RUL

Igår var hela familjen på julmarknad på Steningeslott.
Julgran inhandlad och en massa massa massa annat...klappar och gott kött, bröd och must.
Sen slog vi in presenter i typ 3 timmar (jag är inte lika snabb som expediter - helt klart)
Skulle klä granen men då var inte foten hel...fattar nada.... hur kan något gå sönder i förrådet?
Jaja sånt är livet.
Sen lagades det mat till tusen....det konstiga var att jag inte var ett dugg hungrig på heeeela dagen.
Åt en macka med skinka och sallad med ett glas nyponsoppa till frukost kl 7.30 typ.
Sen smakade jag på en munfull must på Steningeslott och några slick på en knäckklubba.
Sen typ 12 timmar senare tog jag ett par skedar av grönkålen och ett par tuggor på en kebabrulle.
Inte hungrig över huvudtaget. Konstig känsla-men helt ok enligt mig.

Idag ska hela familjen fira lilljulafton hos A´s föräldrar.
17 personer och 3 hundar....ska bli skoj att se hur det går.
Tror iaf att barnen blir glada över presenterna.
Sen ska dom ju vara hos sin pappa på den riktiga julaftonen och då blir det presenter från den sidan av släkten.
Jaja dags att göra sig iordning.

Ha en bra dag allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar