lördag 27 augusti 2011

Tillbaka från kliniken.



JAG ÄLSKAR MENOPUR!!!!!
Av min ursprungliga 7 ägg fick vi ju veta att 5 ägg blivit befruktade igår.

Idag när vi kom dit satt vi nervöst och väntade och fick komma in i samma rum som förra gången.

Efter ett tag kom en för oss ny läkare in till oss och satte sig på sängen.
Han log stort och prasslade med journalpappret.
Jaaaa.....du svarade mycket bättre på menopuret sa han och log igen.

TRE embryon av högsta kvalité!!!!

Vi ville ha två insatta men han skakade på huvudet och sa .... Inte med dina jätte goda värden.
Chansen att du skulle få tvillingar är överhängande. Ca 70%

Därför fryser vi två idag och du får tillbaka ett.


    

Så nu har vi 2 snöflingor i frysen för senare bruk.
Å ett perfekt 4 celligt embryo i min mage.










JAG ÄR SÅÅÅÅÅ LYCKLIG!!!!!!!

Tack för alla tummar.





7 kommentarer:

  1. Stort grattis!! Frysisar är perfekta att ha inför framtiden.

    Nu ruvar vi tillsammans!!

    SvaraRadera
  2. Underbart, grattis till ruvandet och frysisarna!

    SvaraRadera
  3. Ja nu ruvar vi ihop :)
    Tar sig inte detta försök så ska jag göra ett helt försök igen och hoppas på och fler snöflingor....sen byta mitt sista hela försök mot två frysförsök.
    Så då har jag 3 frysförsök....de borde bli ett barn av 4 försök.
    Hoppas jag.... om jag inte redan har guldägget inom mig.
    Nu ruvar jag på dag noll och du på dag ett!
    När är din testdag?

    SvaraRadera
  4. Nu jävlar!!! Grattis till ett fint resultat.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag har testdag den 9 september, men går det åt skogen brukar jag veta det ca 4-5 dagar tidigare.

    SvaraRadera
  6. Då har jag test datum den 10/9
    Förra gången gick det åt skogen på dag 12-13 så då kommer jag var väldigt nervös.
    Grattis till dig(och mig).

    SvaraRadera
  7. Grattis, grattis, grattis! Vilka glada nyheter.

    SvaraRadera