måndag 29 augusti 2011

RD 2

Ja vad ska man skriva mer än att det är underbart!

Förra gången hade jag massa oroliga tankar och tänkte på gummen HELA tiden.
Nu går livet sin gilla gång och jag påminns ibland av att jag bär ett litet litet litet början till ett liv inom mig. Då ler jag och myser.

Jag har en helt annan känsla denna gång.
Säkert gör mina 2 snöflingor att jag slappnar av mer också. Förra gången var så definitiv med bara ett embryo och inga frysisar. Lade allt mitt hopp till just DET embryot.

Samtidigt har jag min dröm i bakhuvudet hela tiden....den jag drömde i sommras i Skåne.

Att detta ET kommer att misslyckas och sen blev jag gravid på min första snöflinga och födde en pojke.
Nästa flinga blev ca 18månader senare en lillasyster.
Jag vet att det låter som att jag inte tror alls på detta embryo då, men så är det inte - jag bara vet att jag inte kommer ta ett minus den 10/9 lika hårt utifall det inträffar.

Känner mig lugn.

Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar