fredag 26 augusti 2011

Äggbefruktnings resultatet.

Vi kunde ju ringa kl 13 sa dom igår.
precis då storhandlade vi på Willys men 13.09 satte vi oss i bilen och skulle ringa.
Då hänger sig A´s mobil  -  så först 13.14 började signalerna gå fram.

Vi fick veta att A´s spermie antal var 9 miljoner efter tvättning....2 miljoner bättre än förra gången!!!
Jag fick ju ut 7 ägg igår.
5 är befruktade nu.....hihi!






En milstolpe till är avklarad.

Nu vill vi bara att dom klarar natten och att två får flytta in i mig och 3 i frysen.

Snälla håll tummarna lite till om ni orkar.

3 kommentarer:

  1. Jag håller mina tummar så hårt det bara går! :) /M

    SvaraRadera
  2. Tummarna hålls för fullt!

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer....det kan behövas kan jag lova.
    Ser fram emot det så otroligt....känslan av att ruva är underbar.

    SvaraRadera