söndag 20 mars 2011

När man vaknar....

....börjar en ny jobbvecka....bläääää!
Jag är så trött på mitt jobb och vill inget annat än att hitta ett nytt. Men det är ju inte så smart ifall jag planerar att skaffa barn. Nog ingen som är villig att anställa en tjej som planerar att bli gravid....eller vad tror ni?
Nej det är nog bäst att bita ihop och stå ut tills man kan gå på mammaledigt och under den tiden leta nytt. Men lyckas det inte med IVFså drar jag därifrån så fort det går.

Förlåt men nu gnäller jag på allt omkring mig känns det som.

Godnatt

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för din kommentar, det känns bra att mina inlägg kan hjälpa andra.
    Det är så mycket man har i huvudet under hela proceduren. Alltid är det något man undrar över, så det är bra att det finns många därute som skriver och delar med sig som vi gör:)

    Jag hoppas det går bra för er, håller mina tummar!

    SvaraRadera