lördag 19 mars 2011

Lugn och ro....

Lördag.
Underbart väder och snart ska man ut på en lång promenad med bästa vänninan och hennes vovve Balder.
Har tappat drygt 2,5 kg sedan den 10/3 - ganska okej... hade gärnat sett mer, men jag har ju 6 veckor till på mig att komma ner resterande 5,5 kg. Borde gå tycker man.
Jeansen sitter redan bättre kommer vara för stora om jag lyckas med mitt mål....sweeeet!
Hoppas läkaren blir nöjd då. Vill ju som sagt göra allt i min makt för att det ska bli 3 av oss 2.
Eller 6 av oss 2 närmare bestämt.

Som ni säkert förstår har jag barn sen tidigare men behöver hjälp denna gång eftersom jag för 6 år sedan steriliserade mig efter 3 barn och en mängd missfall. I det förhållandet jag var då var det inte snack om ett barn till vi hade haft nog med trubbel.

Men när jag träffade min underbara fästman Andreas ändrades allt. Han har precis allt man kan önska sig hos en man. Underbar med barnen som redan finns, ställer alltid upp så gott han kan på allt och alla, passar som hand i handske ihop med mig - vi är ganska lika säger alla -, trotts åldersskillnaden älskar han mig som ingen annan har gjort någonsin....ja jag är så lyckligt lottad som har honom.

Hoppas bara att jag med min ålder  (högre än er andras här inne)  kan lyckas med hjälp.

Håller alla tummar och tår för er som är med på denna berg-och-dal bana....ni som precis börjat, ni som sprayar, ni som injecerar, ni som ruvar och ni som fått plus på stickan.

Kram Suz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar