fredag 18 mars 2011

Fredag igen....

...skönt med lite helg.
Andreas bästa vän ska komma hit och spendera helgen - trevligt.
Det blir mycket tid för mig att promenera in våren, fixa akvariet, fixa naglarna och läsa.
Nu äter jag två tabletter metformin bluefish om dagen...läkaren sa att man kan bli illamående och få huvudvärk av dom men jag känner ingenting alls.
Har någon av er ätit dom innan ni har börjat att spraya?
Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag börjar med synarela-sprayen.
Hur har ni mått när ni har sprayat?
Känner att jag har tusen frågor hela tiden....det är lite jobbigt.
Önskar att jag kunde få somna och vakna vecka 17 och äggplock och återinsättningen var klart.
Fast då börjar nog den värsta väntan om jag har förstått era inlägg rätt. En riktig berg-och-dal bana det här med IVF. Hoppas vi alla får första pris för vårt kämpande.
Jag längtar till förlossningen....en ljuvlig känsla av att ha fött en helt unik människa till världen.
Lycka till till er alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar