onsdag 23 mars 2011

Ja ni alla vackra där ute....

svacka upp och svacka ner.....
Skulle vilja bara krypa ner under täcket på min sköna kudde och sova i flera veckor.
Jag får så mycket positiv feedback från jobbet men jag bara vill ut - bort - försvinna!
God I hate it.
Det enda positiva är att min underbara Andreas jobbar på samma jobb.....annars hade jag aldrig orkat med dagarna.

Vill bara ligga hemma och förkovra mig i alla bloggar och ta reda på allt om vad som väntar. Vill få upp mina förhoppningar samtidigt som jag inte alls vill hoppas om det inte kommer att lyckas. Jag är nog lite schizofren nu för tiden. Klart att man ska hoppas och ha en positiv inställning till allt men ändå vågar jag inte det för jag kommer att krossas av en minus och aldrig hoppa på tåget igen.
Hur gör ni som går på tåget gång efter gång? Hur orkar ni?

Näää måste jobba igen bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

1 kommentar:

  1. Hej!
    Detta är egentligen ingen kommentar på inlägget men jag kommer inte åt era senare inlägg. Jag ser att ni gjort dem men när jag klickar på dem hamnar jag i detta inlägg hela tiden. Är det bara jag som har det problemet? Eller har ni lösenordskyddat dem? Vore i alla fall kul att följa er. Hoppas ni mår bra. Kram

    SvaraRadera