fredag 29 april 2011

Ruvar jag nu?

Det var en helt otrolig upplevelse!
Där simmade ägget runt och hade delat sig perfekt.
Av mina 7 ägg blev 4 befruktade men endast 1 blev en 10 poängare - alltså inga till frysen :(
Men det var så bra som dom hade önskat....med min höga ålder i beräknande.
Så nu ruvar jag eller räknas det från imorgon?
TD den 15 maj.

Träffade ett annat par som också gjorde sitt första försök och hade insättning idag - kul!

Jag tror på en kille om vi har turen att bli gravida.....kanske inte troligt eftersom klinikerna säljer 3 pack och säger att 75% av alla får barn på tre försök. Har ju läst om massa minus i alla bloggar.
Vill ju att detta ska vara vårt guld ägg eftersom detta försök är det enda nu när frysen blev tom :(

Hela detta race har varit så otroligt lätt FYSISKT dock inte psykiskt.
Jag trodde jag skulle må mycket sämre under behandlingen....men icke sa nicke.
Så nu kan man bara väääänta i 18 dagar - pyttsan det kommer jag aldrig klara. Kan ju inte ta för tidigt för då visar man ju ett felaktigt svar....men aldrig längre än 14 dar....det klarar jag aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar