torsdag 28 april 2011

Nu har jag svaret....

:)
Som sagt fick jag ut 7 ägg igår och av dom var 3 omogna men 4 var mogna.
och.......
ALLA blev befruktade!!!
Sköterskan kallade det en 100% befruktning....jag e så himla glad.
Får se om dom ringer imorgon och säger att något har gått fel....alla kanske har slutat dela sig vem vet.
Men just nu är jag glad över den avklarade milstolpen.
Familjen ägnade halva eftermiddagen och kvällen på SOVA varuhuset och provade sängar. Sen kom det negativa för kvällen som justnu  har lämnat oss alla i en stor chock och grym saknad. Min älskades farfar gick bort :(
Vi är jätte ledsna och har just nu svårt att glädjas åt klinik resultatet.
Men som min fantastiske fästman sa i tårar....ett liv släcks och ett annat börjar, jag bara vet att detta försök kommer att lyckas.
Snälla ni håll tummarna och tänk lite extra på oss nu
KRAM

2 kommentarer:

  1. WOW! Full pott!!!
    Det här måste ju bara gå vägen, då ni haft turen på er sida hela den här resan.
    Idag är det fredag...Jippi!!! LYCKA TILL!

    Tråkigt med din farfar. Jag beklagar sorgen!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack Mette.
    Det känns som goda chanser och dom har inte ringt så något ägg måste ju ha utvecklats till ett embryo iaf.
    Vi får ta det tuga med det lätta nu. Bara gosa in oss i varandra i helgen och sörja och glädjas.
    Ps det är Andreas farfar inte min.
    Nu åker vi om fem minuter.....

    SvaraRadera