torsdag 21 april 2011

Nu har man varit på ultraljud....

...och det var fina fisken enligt läkaren.
Hade drygt 20 blåsor och mitt blodprov visade på bra halter av östrogen.
Fick minska puregonet från 225 till 75 ikväll och helt hoppa över sprutorna fredag och lördag och sen komma tillbaka på söndag för ett nytt ul-ljud och bestämma utplockningsdag då.
Har ni andra varit med om samma sak?
Allt är ju nytt för mig....kan ju fixa hjärnspöken pga minsta lilla.
Tänk om jag måste avbryta allt pga överstimulering eller nått?
Pust... ja lätt är det ju inte - fast det vet ni ju alla redan....sorry.
Men läkaren trodde att det blir utplock på tisdag och insättning på torsdag.
Tänk att om jag har tur så är jag en ruvare om en vecka. Makalöst!
Fast ännu är det ju inte rott i land....det ska ju finnas ägg också...bara för att blåsorna är många så inser jag ju att det inte betyder ägg i alla....fast ju fler blåsor ju större chans på fler ägg eller hur? Sen ska ju dom små liven vara mogna nog och vilja befruktas av min älskades små simmare.
En hel del saker kvar som ska klaffa.....men man ska vara glad åt varje steg man tar som går bra.

Ha det gott alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar