måndag 30 maj 2011

Nu har jag varit på...

anställningsintervjun.
Dom var jätte trevliga och vi skrattade en hel del.
Känner några utav dom som jobbar där sen ungdomstiden.
Så det blev att catcha upp lite om dom senaste 15 åren.....mysigt.
Tittade på rummet som KANSKE ska bli mitt kontor.
Vore coolt med eget kontor när man i åratal har trängts med alla kollegor i ett enda arbetsrum.
Tänk att få inreda som man själv vill ha det....en dröm som skulle slå in.
Lite så här skulle jag kunna tänka mig....

Nu måste jag bara vänta i 1-2 veckor innan dom hör av sig....STÖÖÖÖÖÖÖN!!

2 kommentarer:

  1. Försökte svara tidigare på ditt GI-inlägg men det har varit sjukt mkt strul med att kommentera. Vill bara säga att GI är grymt!!! Jag tappade 10 av mina tvillingkilon på knappt 3 månader i höstas. Självklart saknar man en väldans massa goda saker men det är värst i början och går bara man bestämmer sig. Skrev ganska mycket i min blogg om det där när jag höll på om du är intresserad av att läsa.
    Frågan angående Valio vet jag inte men du kommer snart att bli en hejjare på att läsa innehållsförteckningar och på så sätt få full koll. Kram o lycka till både med GI och bebisverkstan!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det gick bra på intervjun!

    SvaraRadera