tisdag 14 juni 2011

TANDVÄRK


Jag tror att jag är ganska bra på att hantera olika sorters smärta.
Alla jag känner säger att jag har en mycket hög smärttröskel.
Jag har brutit både armar och ben, haft njurstensanfall, blivit klippt i underlivet utan bedövningen, fött alla mina barn utan bedövning, bergklättrat med fyra sprickor i höger knä, levt med kroniska ryggsmärtor de senaste 26 åren - MEN tandvärk klarar jag bara inte av.
Det känns som en alien försöker krypa ut ur min vänstra tinning.
Jag har börjat förarbetet till en rotfyllning - trodde att man skulle få MINDRE ont av att gå till tandläkaren men ack vad jag bedrog mig.

Känner mig som en gnällig unge men det gör ooooont!

1 kommentar:

  1. Tack snälla! Känns helt overkligt! Såklart! Efter alla dessa år! Ser fram emot UL i juli så vi får se om/att det verkligen bor någon härinne...

    Kram Ninna

    SvaraRadera