söndag 12 juni 2011

Har varit och tittat på hus.

Blev så kääääär att jag nästan dog.
Om ni är nyfikna så titta på www.hemnet.se   och sen fyll i stockholms län och sigtuna kommun och sök sen på berga 22(det kan man skriva in på raden nyckelord).
Blir det mitt kan vi ha nästa blogg träff hemma hos mig.....hihi
Några snabb tittar kanske...

 Känns heeeelt okej för mig.
Sen fanns det fotbollsplan och boolbana och en damm med vattenfall.
Ja jag glömde bort relaxhuset med bastu och sån´t.
Öppenspis.....ja jag e helt väck.....kan man vinna på lotto nu.
Sen bodde det ungar och hästar runt omkring och man hade stor tomt.
Varmgarage och en liten möjlighet till musikstudio för min älskade och en gäst stuga på 40 kvm med vardagsrum, sovrum och eget badum.
Äldsta sonen skulle få egen ingång och eget badrum.
Master beddroomet hade eget badrum med jacuzzi i grönt kakel och en delfin på golvet.

Förlåt jag ska sluta nu....tråkar säkert ut er alla som orkar läsa.

Ska iväg och lyssna på min älskade som ska ha konsert nu strax.

Ha det gott i det vackra vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar