söndag 10 juni 2012

Växer ur allt...

i raketfart ...gör hon vår plutta.
Fast inte på bredden utan på längden.
Hon ökar liiiite långsamt i vikt men inget att oroa sig över för hon följer sin kurva....men på längden jaaa ni. Dryga cm i veckan drar hon iväg.
Har lätt storlek 62 på längden nu men det sitter löst i magen vill jag lova.

Idag ska vi allihopa hela familjen åka till A´s föräldrar och fika - vill ni veta en hemlis?
Vi ryms inte i bilen! Vi får åka två vändor för att få över alla till farmor och farfar.
Men vi har inte råd med en större bil just nu...behöver ju en plats för 6 stycken.
Jag vill ha en gammal folkabuss - flowerpower:)

Ska hoppa i duschen nu.
Ha en bra dag allihopa.

2 kommentarer:

  1. Härligt att hon växer! Vi vet inte effekten av magdropparna än, det kan ta 1-2v innan effekten kommer. Ska även börja med Minifom idag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kommer inte ihåg om jag varit inne och gratulerat er till er dotter. Om inte så stort grattis och har jag gjort det så gratulerar jag ingen ;-)
    Känner mig lite lagom förvirrad efter det chockbesked vi fick i slutet av maj...

    SvaraRadera