fredag 29 juli 2011

Tillbaka efter välbehövd paus....

Tog Vilda Mathildas råd och tog en paus från allt rörade ivf.

Ha varit semester ledig med familjen och bott i hus i Skåne och varit i Danmark på tivolit i Köpenhamn -såååååå kul!
I elva timmar non stop åkte vi alla tänkbara fartfyllda underbara attraktioner....ja okej vi gick på toa och åt en liten snabbis också.





Sen har vi bara tagit det lugnt och simmat i massor och myst.

Renoverar äldsta sonens rum för fullt med svarta väggar och en meditations hörna. Massa nya saker inhandlas för han har inte haft det nygjort sedan vi flyttade hit 2004.

Sen har jag jobbat nu i 2 veckor men faktiskt först i förrgår började mina tankar återvända hit.

På söndag ska jag börja med synrelan igen.....känns overkligt....får gå som det går.....
Allt jag vet är att jag behövde en paus.

Jaaa just det jag och älsklingen skämde bort oss förra helgen på Yasuragi i Hasseludden.
Den underbaraste spa anläggning jag någonsin har varit på.

Ett tips å varmast om man behöver släppa alla måste och bara må riktigt bra. 

 


Men nu är jag tillbaka i gamet igen....hoppas alla har haft det bra i sommar.

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Vad kul att ni snart kan påbörja en till behandling :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Elle.
    Ja imorgon börjar jag spraya igen.
    Har fått nya doser och mediciner denna gång.
    Vi får se ifall det ger bättre resultat.
    Skulle vilja ha några embryon till frysen.
    Har nämligen under semestern haft en dröm som var så verklig att jag nästan tror på den.
    Vi gjorde ett ET som misslyckades och vid vårt första FET blev vi med barn och fick en underbar liten son....det stannar inte där för vi gjorde ett FET till av det sista embryot i frysen och fick en dotter också ca 18 månader senare. Jag stannar nog gärna vid sonen men drömmen var så galet verklig.
    Knäppt jag vet...men man rår ju inte för vad man drömmer eller???

    SvaraRadera